Praca, praca, praca

Dwa miesiące temu pisałem, że nie mam czasu na żadne wpisy gdyż jestem zajęty pracą. Od tego czasu nic się nie zmieniło 🙂 Obecnie wciąż nie mam czasu na własne projekty – ciągle jest do zrobienia coś komercyjnego. Nie żeby ta sytuacja martwiła, przeciwnie – dzięki temu mogłem chociażby zainwestować w nowy monitor. Przesiadka z 17″ CRT na LCD 23″ jest odczuwalna.

Przez dwa dni świąt postanowiłem odpocząć od pracy komercyjnej, ale od jutra znów zaczynam. Tak więc gdyby ktoś potrzebował:

Napiszę programy

Konsolowe i graficzne. Pod x86 i x64. Wszystkie Windowsy od XP w górę. Na studia, do szkoły, dla firmy, na własny użytek. W C# i .NET albo w C++. Z użyciem baz danych (MySQL, MSSQL, Access, wszystko z ADO.NET). Strony ASP.NET też (jeśli nie są jakoś bardzo rozbudowane, webmastering to nie moja działka). Nie nazbyt rozbudowane skrypty PowerShell również.

Za dodatkową opłatą filmik z narracją w trakcie którego omawiam jak program jest zbudowany, jak co z grubsza działa i dlaczego zrobiłem to tak a nie inaczej.

Kontakt na GG 1951278 albo mail – xevaquor #monkey# hotmail com

Skomentuj

