++m_CurrentYear

Zwykle koniec roku jest okazją do podsumować ale dzisiaj nie o tym. Raczej o oczekiwaniach odnośnie kolejnego.

Pierwszym podstawowym oczekiwaniem jest zacząć mniej lub bardziej zarabiać $$$ W tym roku udało mi się zarobić na programach 250zł co jak dla mnie jest bardzo dobrym wynikiem 🙂 W nowym roku moim celem jest łapać jakieś zlecenie co najmniej raz na miesiąc. Ponadto jeśli wszystko dobrze pójdzie i zabłysnę na praktykach to uda się w wakacje popracować w profesjonalnej firmie, poza tym jest opcja dorywczej pracy jako ‚informatyk’. A w przypadku maksymalnego combosa zarobię coś sprzedając aplikacje na komórki 😀

Pieniądze to nie wszystko (ale wszystko bez pieniędzy to chuj) więc są też inne sprawy. O sprawach osobistych nie będę wspominał bo to nie sweet blogasek 🙂

Na pewno mam zamiar nauczyć się pisać pod platformy mobile (konkretnie badaOS) i czerpać z tej wiedzy korzyści materialne :)Koniecznie muszę się w końcu nauczyć pisać bezwzrokowo bo to hańba że jeszcze nie potrafię. No i wypadało by  ruszyć linuksa.

Kolejnym celem jest napisanie jakiegoś programu który zostałby zamieszczony w jakimś portalu – moja próżność zostałaby zaspokojona na jakiś czas 🙂

Odnośnie bloga – jeden post na 2 tygodnie. Okazuje się ze pisanie 2 postów tygodniowo to chyba trochę za wysoka poprzeczka jak dla mnie 🙂 No i chcę przenieść się na jakiś płatny hosting ale do tego potrzebna jest forsa – patrz pkt. 1.

No i angielski – od dziś zaczynam ostro się go uczyć bo nie znać angielskiego to prawie jak analfabetyzm (nie żebym nie znał wgl, ale nie jestem specjalnie zadowolony ze swojego poziomu).

Żeby realizować cele potrzeba motywacji – więc na koniec coś co działa na mnie niewyobrażalnie motywująco do pracy:

Happy New Year!!!

One comment

Skomentuj

