Koniec przerwy

Jak widać ostatni post jest sprzed dwóch miesięcy. Planowałem wtedy zmienić jezyk na angileski z czego jak widać zrezygnowałem. Powodem jest fakt, że przez cały czerwec nie zdołałem napisać nic w tym jezyku z czego byłbym zadowolony. W lipcu nie napisałem nic gdyż pierwszy miesiąc wakacji przeznaczyłem na ozważania metafizyczne i beztroski odpoczynek. W tym także od programowania – przez połowę wakacji nie napisałem nawet 200 linijek.
Sierpień będzie bardziej pracowity. Głownym celem jest nauczyć się wreszcie pisać bezwzrokowo (wstyd się przyznać ale nie potafię!). Dodatkowo mam zamiar ogarnąć w pewnym stopniu PowerShell (o którym zapewne wkrótce napiszę).
Teraz zamykając wątek Maasym the Mage. Nie chcę nawet o tym myśleć ale zamknę ten rozdział ostatecznie. Ostatnia wersja jest do pobrania tutaj:
http://dl.dropbox.com/u/19656258/Maasym%20the%20Mage%20v.0.88%20FINAL.rar
Źródła:
http://dl.dropbox.com/u/19656258/Maasym%20the%20Mage%20v.0.88%20FINAL%20-%20SOURCE.7z
Gra wcale nie wyglada i nie działa tak jak miało to wyglądać, ale faktem jest że organizatorzy konkursu też się nie popisali gdyż tuż przed końcem amin doszedł do wniosku „że już mu się nie chce”, forum było częściowo niedziałające, i tak naprawde czart jeden wiedział czy konkurs dojdzie do końca. Gdyby ktoś chciał „pociągnąć” projekt dalej to być może będę w stanie udzielić informacji odnośnie istniejącego kodu (na tyle na ile pamiętam).
Tyle na dzisiaj.

3 comments

Skomentuj

