Maasym the Mage

Miesięczna przerwa na blogu nie jest powodem do dumy (wpisy miały być co najmniej raz na tydzień) więc muszę nadrobić zaległości 😉

Tak się złożyło, że postanowiłem wziąć udział w konkursie DevLogs. Była to jedna z moich najlepszych decyzji w ostatnim czasie. Dlaczego – o tym później. Mój projekt nazywa się Maasym the Mage i w skrócie przedstawia się jako ‚platformówka 2d w której chodzimy magiem i odgrywając melodyjki rzucamy czary zabijając przeciwników, gromadząc expa, ucząc się nowych czarów a przy okazji mamy okazję uratować świat przed zagładą. Nie ma sensu powtarzać dwa razy tego samego więc w tym miejscu podlinkuję devlog. Z bardzo dużą dozą prawdopodobieństwa mogę powiedzieć, że to będzie moja ostatnia próba napisania gry. Kończenie projektów zawsze sprawiało mi ogromne problemy, ale ten będzie ciągnięty aż do ukończenia. Dlaczego? Bo chcę ostatecznie przelać czarę goryczy.

Niestety ale, programowanie gier z całą pewnością nie jest tym co chcę robić w życiu. Szkoda tylko, że ta refleksja przyszła tak późno. No cóż, mimo wszystko lepiej teraz niż za rok. Gry były bodźcem, który pchnął mnie do programowania. Jednak nie są czymś co może mnie utrzymać przy monitorze cały dzień. Fakt, że nie zauważyłem tego wcześniej był zapewne spowodowany tym, że nie kończyłem całkowicie swoich gier. Pojawiały się różne myśli, ale brakowało wystarczająco silnego bodźca. Maasym narodzi się w bólach choćby nie wiem co. Ale dzięki niemu próg cierpienia(*) zostanie przekroczony, a ja wyzbędę się wszelkich wątpliwości.

* – to za duże słowo, ale aktualnie nie przychodzi mi na myśł żadne lepsze.

2 comments

Skomentuj

